5 דרכים לפרסם משרד עורכי דין ללא השקעה כספית

בעידן של תחרות עצומה בענף עריכת הדין, נדרשים תקציבים גדולים לפרסום, שיווק ויחסי ציבור על מנת להגיע אל קהלי ידע רחבים.

יחד עם זאת, משרדים בתחילת דרכם יכולים לפעול בכמה כיוונים על מנת ליצור פרסום ללא עלות:

1. פתיחת דף פייסבוק של המשרד והפצתו לכל חבריכם ומכריכים תוך בקשה מהם לשתף הלאה.

2. שליחת “הודעות לעיתונות” לכתבים רלבנטיים לתחום עיסוקך, בדבר תביעה שהגשת או פסק דין בו זכית.

3. יצירת פרופיל עסקי חינמי באינדקס עורכי דין, כגון “עוד אונליין“.

4. הרשמה לרשת העסקית הגדולה בעולם לינקדאין דרכה ניתן להפיץ את ניסיונך והרזומה שלך לאנשים רבים.

5. פרסום מאמר משפטי או חדשות מעניינות באתר זה. 

כל עו”ד יכול לפרסם כאן מאמרים ללא עלות ובתנאי ש….

 

  • מדובר בתוכן איכותי בלבד. תכנים בינוניים, לא מעמיקים, שלא נותנים ערך ולא תורמים לאף אחד, עם שגיאות כתיב/דקדוק ושות’ – לא יעברו
  • המאמר צריך להיות מעל 1000 מילים
  • תוכן מקורי בלבד, שלא נמצא בשום אתר אחר. וכן, אני מבצע בדיקה בתוכנה מיוחדת

מה אתם מקבלים בתמורה?

 

  • חשיפה לאלפי גולשים רלוונטיים מדי חודש. 
  • פרסום בחינם – אני נותן את הקרדיט הראוי למי שמגיע לו.

נשמח לשמוע גם רעיונות, הצעות לשת”פ וכל דבר אחר, כולל שאלות ובקשות לתוכן שאתם רוצים לכתוב עליו.

אם יש במשרדכם חדשות מעניינות כגון צירוף שותפים, מיזוגים, תביעות מעניינות שהגשתם, פסקי דין בהם זכיתם וכו’ – נשמח אם תשלחו לנו תקציר ובמידה ואכן הידיעה מעניינת נפרסמה כאן אצלנו והיא תזכה לתהודה רבה.